lassandebiztosan

2015. január 5., hétfő

Manikűrvadász 2. szülinapi forduló


Szemlesütve vallom be, hogy mostanában ritkán lakkozom ki a körmeimet. A körmös posztok is ezért szünetelnek, de nem mehet ez így tovább! :)
Mikor megláttam Isabella felhívását, gondoltam jelentkezek. Ennek az ünnepi fordulónak az a különlegessége, hogy a bloggerinák nem egymástól vadásznak, hanem a kisorsolt külföldi blogokról kell választani. Nekem Jessica Marie munkái közül kellett választanom. Nem volt könnyű dolgom, több mani is tetszett, de végül egy tipikus téliest választottam és nem is nagyon változtattam rajta. 
Nagyon sürgetett az idő, mert amit eredetileg szerettem volna, az nem sikerült és inkább lemostam és így az utolsó pillanatban kapkodtam össze ezt...  

Eredeti
forrás


Az én változatom (tudom, kell még mit gyakorolnom, ezért is csak  a gyűrűsujjam körmein vannak fenyőfák :D )



9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!:))

    VálaszTörlés
  2. Csodás lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! Szép lett :)

    VálaszTörlés
  4. Emelem kalapom, ez nagyon vagány lett :)

    VálaszTörlés
  5. Glitterfinger Lexa2015. január 5. 22:16

    Aranyos lett! Szerintem nem is feltétlenül kell az összes körömre fenyőfa, lehet az úgy már túl sok.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép "körítést" választottál a havas fenyő mintához. :)

    VálaszTörlés