lassandebiztosan

2014. február 26., szerda

Csomagot kaptam! :)

Sokszor érzem azt, hogy nem tudom megfelelően kifejezni magam, nem tudom leírni, hogy mit érzek belül. Pedig olyan jó lenne megosztani veletek ezt, de sajnos nem vagyok a szavak embere.

Jó lenne átadni azt az örömöt, amit éreztem a csomag bontása közben. :') Be is párásodott a szemem, mert hihetetlenül jól esett a figyelmesség, a kedvesség, amit egy olyan sorstárs anyukától kaptam, akit személyesen nem ismerek, de az interneten keresztül annál inkább. Ő is a kis csapatunk tagja. Sok ember eltávolodott tőlem, de nekik hála nem érzem magam magányosnak. Mindig meghallgatást kapok tőlük, és kölcsönös bizalmat. Olyan dolgokat el merek nekik mesélni, amit rajtuk kívül senki másnak. Óriási kincs ilyen embereket ismerni és bízom benne, hogy a nagy álmom, egy találkozó is össze fog majd jönni egyszer (az ország szinte legtávolabbi szegleteiből vagyunk...). Akkor ismertem meg őket, mikor felmerült, hogy nem -e auti a leányzó és rettentően kétségbe voltam esve. Visszanéztem, 2012.10.07-én jelentkeztem abba a bizonyos, itt már sokat emlegetett klubba. :)

A csomag amúgy úgy indult, hogy kinéztem a Nailland-nél lakkokat, de vidéki lévén csak rendelni tudtam volna, így viszont minimum 2000 Ft-ért kellett volna + a szállítás költsége. És hát azok a lakkok, amiket kinéztem, 900 Ft körüliek voltak, a kettő együtt 1800 és ha jól láttam, a legolcsóbb is 600 Ft, így csak a lakkokért ki kellett volna pengetnem 2400 pízt. És én általában akciósokat szoktam venni, így sokkoló volt számomra 3 lakkért ez az összeg. Le is tettem róluk, de aztán a Lakkomlakkom blogban láttuk a fűrészporos csodát, és az anyuka felajánlotta, hogy megveszi nekem a hőn áhított körömlakkokat és elküldi. Nem csináltam sosem titkot abból, hogy nem vet fel a pénz sajnos bennünket (nem így terveztük anno a dolgokat, elképzeléseink szerint már dolgoznék, de sok minden nem úgy alakult, ahogy előre elképzeltük...), és olyan aranyos volt a csomag küldője, hogy felajánlotta, hogy nézzek ki több lakkot és majd kamatmentesen törlesztem. :) Aztán végül 2 lakknál maradtam, nagyon nehéz volt választanom, (de szívem szerint megvenném az egész bótot... :D ) Annyira örülök, hogy nincs a közelünkben Nailland, mert nagy lenne a kísértés. :)

Pont ebédeltünk, mikor jött a postás. Már az gyanús volt, hogy 2 lakk miért került ilyen nagy dobozba. :) Izgatottan birkóztam a csomagolással, és beigazolódott a sejtésem, hogy bizony rengeteg minden van a dobozban. Teljesen el voltam képedve, nem hittem a szemeimnek. És annak sem, hogy ez az anyuka ennyire gondolatolvasó. Pont kifogyott a buborékfújó és azt is kaptunk.
Na meg a 2 lakk helyett 7-et kaptam!!! Áh, körömlakkfüggő vagyok. És bár kissé szégyenkezve, de bevallom, hogy nekem eddig nem volt alap-és fedőlakkom, de ezeket is kaptam. Plusz még körömerősítőt is, annak is nagyon örültem, mert nemrég kezdett el lemezesen "hámlani" a körmöm. És még körömmatricát is küldött (olyanom sem volt még sosem).
Kaptunk még Milka csokit, amiről egyből az jutott eszembe, hogy mennyire praktikus lesz jutalomként a leányzónak feladatok után. Persze azért én is fogok belőle enni. ;)
És az Anyu mesélj! című könyv... Nagyon-nagyon tetszik! Szuperül van felépítve (különböző hosszúságúak benne a mesék), aranyos történetekkel és édes rajzokkal.
És arra is valahogy ráérzett a sorstárs anyuka, hogy a szüntelennek tűnő Fifi a kis virág mese megszállottság enyhülni látszik és legújabban Bogyó és Babócát is szokott újra kérni. Kapott a Tündüs egy Bogyós játékot, ami egy kihajtós lap, a farsangi bálos részre épül, és a szereplőket el lehet helyezni rajta. Le lehet őket venni és újra vissza lehet ragasztani, nagyon jóóó! Nem is láttam még ilyet.

Nagyon szépen köszönöm itt is!!! Bízom benne, hogy egyszer valahogy sikerül meghálálnom!!!







5 megjegyzés:

  1. Jó emberek voltak, vannak, lesznek. Örülök az örömödnek. ((()))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! És a golyókat sem fogom soha feledni! <3

      Törlés
  2. Képzeld, mi is pont tegnap kaptunk, vagyis hát a gyerekek főleg és "buborékolót" is, mint ti :)) Engem meginspirált adakozni mindez, úgyhogy végre erőt veszek magamon és kutyamenhely meg vöröskereszt kap egy-egy adag valamit. És annyira jó érzés oda-vissza :) Fickó nagyon jópofa, ahogy örül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Buborékoló. :) De aranyos megnevezés. Az én leányzóm úgy hívja, hogy fulénka bukenkó. :D
      Én is úgy adakoznék, fú, ha megnyerném a lottót... vannak terveim. :) De addig is, amint egyenesebbe jövünk, próbálok majd én is segíteni. Ott van pl. az Adhat vonal, ha jól tudom 250 Ft-al lehet támogatni azt, akiket szeretnénk, én szerintem majd a Noé állatotthonnak fogok küldeni, mert ők vállalnak beteg, sérült állatokat is és hát a kezelések költsége brutális.
      Meg felajánlottam egy lakkot, amit én nem használok, de lehet, hogy nem jön össze az elpostázás, mert külföldön lakik a bloggerina. :( Pedig olyan szívesen odaadnám, tudom, nem nagy valami, de akkor is. :)

      Törlés
  3. Állat otthonnak, és hasonlóknak van, pont a legnagyobb szüksége rá. :(

    VálaszTörlés